środa, 6 czerwca 2012

Wpis 41 ; 25 Sierpnia

25 Sierpnia ,


Sobota cała dla mnie, Antek nalegał aby mógł spotkać z Pawłem, nie miałam wyboru musiałam spełnić jego życzenie, mam wrażenie że za bardzo się do niego przyzwyczaił... Rozmawiałam z Pawłem na temat mężczyzny który za mną chodzi. Wściekł się że nic wcześniej nie wiedział.. i takie tam.. Wczoraj dzwonił pan prawnik że moja matka, chce się ze mną spotkać w obecności jej prawnika jak i mojego. Odpowiedziałam tyle że zastanowię się i dam znać za kilka dni. Już dzwoniłam do Olka aby znalazł dla mnie chwilę, oczywiście się zgodził. Dziś mam zamiar zrobić coś aby dowiedzieć się kim jest ten psychol co za mną chodzi, a z tego co wynika to jest ich dwóch - bosko. 
Przydały by mi się długie daleko że ho-ho wakacje. Samej najlepiej.. - marzenie. 
W czwartek melduję się w szkole na " zebraniu " nauczycielskim przed rozpoczęciem roku.. Spotkanie z całą brygada szkolną (czyt. z Mileną ) na pewno będzie bardzo przyjemne. 


" śą w życiu chwile kiedy najzwyczajniej trzeba odpuścić. " 


ms.inlove 
kolejny z pamiętnika :* 

1 komentarz:

  1. kiedy następny rodzdział ? bo nie moge sie doczekac ;D

    OdpowiedzUsuń