wtorek, 15 maja 2012

Wpis 37 ; 11 Sierpnia

11 Sierpnia, 

Więc tak, stwierdzam wszystko idzie po mojej myśli. Praca - jest. Zaczyna być coraz lepiej w domu. Wczoraj poznałam babcię Pawła. Kazała  do siebie mówić babciu albo po prostu Ola. Spędziliśmy u niej kilka dobrych godziny. Wypytywała o wszystko, od mieszkania po pracę i o nasze relacje. Antek bawił się z wilczurem obok w pokoju. Mieszka na obrzeżach, piękna okolica. Obiecałam jej że będziemy tam często przyjeżdżać. 
Dawno nie widziałam się ani z Miką i Olkiem.. Mika dzwoniła wczoraj - chce się spotkać.  Z tego co pamiętam to już dawno miała być na swoim, i podobno mieszkać z ciotką - ciekawe. 
Dzisiejszy wieczór jest tylko dla nas, Antek już śpi a my we dwójkę planujemy obejrzeć jaki film czy coś. 
Od kilku dni mam dziwne wrażenie że ktoś za mną chodzi, od dnia kiedy spotkałam matkę. 

" kocham go.. " 

ms.inlove 
kolejny z pamiętnika :* 


+  jest właśnie fanpage facebook'u ! 

1 komentarz: