sobota, 28 kwietnia 2012

Wpis 34 ; 3 Sierpnia

3 Sierpnia, 

Pawła nie ma, znowu gdzieś wyszedł. Siedzę sama w domu z małym. Antek już dawno śpi a Paweł zaraz po wyjściu nie znajomej również opuścił mieszkanie. ' Milena'. jej imię non stop wałkuje się w mojej głowie. Paweł przedstawił ja jako ' koleżankę, dawna koleżankę.. ' spędziliśmy jakiś czas rozmawiając nie wiadomo o czym, potem obiad na szybko i nie wiadomo kiedy wyszła. Spoglądam na ścianę gdzie wisi wielki zegar, który wskazuje 22:56. Spoglądam przez okno gdzie jest już ciemno, widzę tylko lampy drogowe świecące prosto w moje okno. Gdzieś z daleka słyszę głośna muzykę, no tak dziś jest jakiś koncert. Sięgam po telefon i wykonuje kolejne połączenie do Pawła, kolejne w przeciągu piętnastu minut. Milena, zaproponowała mi prace w na świetlicy w szkole w której ona pracuje. nie przyjęłam ani nie odmówiłam. Spojrzałam na Pawła który w ogóle nie okazywał żadnych emocji, wpatrzony był tylko w blond włosa koleżankę. Nic nie wspominał że ktoś do nas dziś wpadnie a w szczególności nie wspominał nic o Milenie. Praca swoją drogą zawsze się przyda, ale dręczy mnie to że będę z nią może pracować. Wiem że to całkiem ich do siebie zbliży. 
Jutro sobota, zapewne dokończymy malowanie pokoju chciała bym też wybrać się do Heleny, spędzić trochę czasu z Ewcią a w szczególności z Miką. 


" .. nie musi być ze mną, jestem pewna że poradzę sobie sama. "



ms.inlove 
wpis jako a la pamiętnik. z lekką pomocą crazydream: *

2 komentarze:

  1. jak już mówiłam - podoba mi się (:
    jaką tam moją pomocą? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze napisz jeszcze coś uwielbiam czytać twojego bloga !!

    OdpowiedzUsuń