niedziela, 10 marca 2013

Wybaczcie.


Zawieszam. Wybaczcie ale tak musi być. Nie mam pomysłu na dalsze rozdziały, a nie chce czegoś pisać aby tylko napisać i żeby było. Jak coś robię to chce to robić na sto procent czy sto-pięćdziesiąt procent a nie tak zwanie ' na odczep się ' To nie ja. To nie moja bajka.
Często siadam i pisze. A kończy się to jedynie usunięciem tego co wystukałam sekundę temu. Szkoła, dom, rodzina, znajomi i 'projekty' w których często biorę udział pochłaniają mój czas. Nie to że nie mam czasu na blogowanie na MOJE PISANIE. Bo mam, ostatnie cztery dni spędzone w domu i nic nie napisane ? PORAŻKA! 
Niedługo upragnione ferie na święta wiec może postaram się coś wystukać dla was. Złapiecie mnie pod gg : 32888960. Kiedyś miałam fanpage na facebook'u ale stwierdziłam że nie ma to sensu. Usunęłam. Jeśli widzicie taka potrzebę aby był. Pisać a się pojawi! 

Buziak ;  **************

2 komentarze:

  1. Szkoda, ale życze weny ;D

    Zapraszam na mojego bloga : http://two-bff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że go zawieszasz, ale rozumiem Cię. Ostatnio mam podobny problem, nic mi nie wychodzi, pomimo tego, że tak bardzo chciałabym dodać coś nowego. No cóż, pamiętaj, że ja cały czas czekam i wierzę, że niedługo wrócisz. ;*

    OdpowiedzUsuń